Nasze gry

Ścigani
Jesteście podejrzani o morderstwo, którego nie popełniliście.
Musicie uciec, by znaleźć dowody swojej niewinności...

Opuszczona Klinika

Znajdujecie się w opuszczonej klinice psychopatycznego transplantologa, macie 50 minut na ucieczkę.

CUBE

Mordercza kostka...

arrow
arrow

Ścigani

Czekacie zakuci w kajdany na przyjazd policyjnej furgonetki, która zabierze Was na długie lata do więzienia za morderstwo, którego nie popełniliście. Macie tylko 50 minut, by uciec, odnaleźć dowody Waszej niewinności i znaleźć prawdziwego sprawcę… Za chwilę zacznie się pościg…

Opuszczona klinika

Gabinecik dra Lectera… Kiedyś „pracował” w nim domorosły transplantolog-psychopata. Ale pewnego dnia zniknął. Zatarł wszelkie ślady swojej aktywności. Klinika przestała działać… Tylko dlaczego ludzie wciąż przepadają bez wieści?  Czy Wam uda się oszukać przeznaczenie? Macie tylko 50 minut na ucieczkę. Poprzedni nieszczęśnicy, którzy trafili do gabinetu podobnie jak Wy, zostawili wskazówki, jak uciec z opuszczonej kliniki. Im się udało, a Wam…?

Cube – zabójcza kostka

Zostaliście uwięzieni w sześcianie. Nie wiecie, gdzie dokładnie jesteście, i w jaki sposób się tu znaleźliście.  W ciemnościach możecie dostrzec tylko otaczające Was ściany klaustrofobicznej, dwukolorowej przestrzeni. Musicie odnaleźć się w tym świecie, dogadać z partnerami i spróbować oszukać los. Wasz cel – wydostać się z tego obcego pomieszczenia. Jeżeli Wam się nie uda i pozostaniecie w tym miejscu, będzie Was czekać tylko „krew, pot, cierpienie i łzy”. Pamiętajcie, słowa mają znaczenie w  tej geometrycznej celi…

Strefa skażenia (mobilna gra w lokalu klienta)

Zostaliście wysłani do tajnego laboratorium, w którym wyciekła substancja radioaktywna. Cały obszar został napromieniowany. Załoga laboratorium została ewakuowana. Weszliście do jednego z pomieszczeń dla laborantów, do którego drzwi automatycznie zatrzasnęły się. To – niestety – jest epicentrum skażenia. Aby się wydostać musicie odnaleźć źródło promieniowania, zabrać je do neutralizacji oraz znaleźć klucz do wyjścia ukryty przez laborantów. Macie tylko 30 minut na bezpieczne opuszczenie pokoju oraz parę minut na dostarczenie pojemnika z substancją do bazy polowej. Po tym czasie przyjmiecie śmiertelną dawkę promieniowania…